دستگاه لیزر و بازاریابی محتوا

دستگاه لیزر و بازاریابی محتوا

دستگاه لیزر و بازاریابی محتوا دو نمونه از همکاری گروه های بازاریابی اینترنتی , برای ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی دستگاه لیزر هستند . متغیرها و فاکتورهای بسیاری در حوزه‌ی بهینه‌سازی موتورهای جستجوگر وجود دارا هستند که نیز بر بازاریابی محتوا تأثیر میگذارند و هم از آن تأثیر می گیرند . درپی به باز‌بینی بعضی از این متغیرها می پردازیم .

مطلب ای با مورد : تکنیک اسمان خراش در دستگاه لیزر سایت ( Skyscraper Technique ) میتواند به شما یاری دهد
به‌روزرسانی الگوریتم ها
آپدیت پاندا

آپدیت پاندا در ابتدا , برای غربال کردن محتوا و متون بی‌کیفیت و بی‌ارزش پباده سازی شد . هنگامی این نرم‌افزار برای اولین بار در فوریه‌ی سال ۲۰۱۷ عرضه شد , وب‌سایت‌هایی که نویسندگان مستقل را استخدام می‌کردند و حجم وسیعی از متون بی‌کیفیت را ساخت می‌کردند , و همینطور وب‌سایت‌هایی که هر گونه مقاله‌ای را آزادانه به اشتراک می‌گذاشتند را شناسایی و فیلتر می‌نمود . این نرم‌افزار به‌طور مشهود , دیدگاه مو جود را نسبت به بازاریابی محتوا در حوزه‌ی دستگاه لیزر و حتی فراتر از آن , در کل رشته‌های بازاریابی آنلاین , تغییر‌و تحول داد . پس‌ازآن دیگر نویسندگان ناچار نبودند صرفا به تدوین کردن متن‌های طولانی و بی‌کیفیت بپردازند , بلکه انگیزه خویش را بر بالا بردن کیفیت محتوا متمرکز ساختند .


پاندا معمول ترین جور مجازات گوگل است که تقریباً به نوعی گربیان تمام وبسایت دستگاه لیزر ها را میگیرد . هر چند اخیراً وب سایت گوگل , پاندا را جزئی دستگاه لیزر از مجازات های خود نمی داند و از آن تحت عنوان “ الگوریتم کیفیت ” خاطره می نماید . الگوریتمی که کیفیت کلی تارنما شما‌را محاسبه می نماید .

چنانچه الگوریتم پاندا تشخیص دهد که تارنما شما محتوایی کیفیت خوب پائین تولید می کند , موتور گوگل امتیاز پائینی برای کیفیت کلِ تارنما دستگاه لیزر شما در نظر میگیرد . این دستور سبب میشود که شما به سختی بتوانید در رنکینگ موتور جستجوگر گوگل قرار بگیرید . این “ الگوریتم تعدیل کنندۀ درجه ” میتواند به شدت بروی رتبۀ تارنما دستگاه لیزر تاثیر بگذارد و سبب ساز کاهش دستگاه لیزر شدید ترافیک وبسایت شود .

برای همین است که گوگل پاندا , مجازاتی است که بروی رتبۀ همۀ کلمه ها دارای اهمیت اُرگانیک وبسایت تان اثر میگذارد . به‌این گونه مجازات Site – Wide گفته میگردد , به این معنا که اگر در جزء سایت خویش مشکلی به وجود بیاید , مجازات گوگل برای کلِ تارنما در لحاظ گرفته می گردد نه برای یک لینک و پیوند یا یک برگه . در‌صورتی‌که که تارنما تان توسط گوگل پاندا مجازات شود , متوجه تغییرات ذیل خواهید شد :

ترافیک وبسایت با نزولی شدید , ولی تدریجی روبرو میشود که در نهایت روندی اثبات پیدا می نماید .
تمام صفحه ها وب سایت تان با مشکل رنکینگ روبرو خواهند شد . ( علی رغم تمام بک لینک و پیوند هایی که برای آنان تهیه و تنظیم کرده اید ) .
سایت تان در جستجوی بعضا لغت ها اصلی مشخص در نتایج گوگل نشان داده خواهد شد , ولی نه به شکل سابق! احتمالاً بتوانید تارنما تان را برای بسیاری عبارات اصلی در کاغذ ۲ یا ۳ پیدا فرمائید .
تجربه نشان داده است بعد از این که گوگل چند دفعه به روز شود , وب سایت شما به سکو های پائین خیس تنزل می نماید . ( گوگل به طور مداوم در هم اکنون بالا بردن کیفیت استاندارد خود هست . بدین مفهوم که در حالتی که الگوریتم های گوگل وب سایت شمارا نپسندند , در طول دوره منزلت تارنما شما بدتر خواهد شد ) .

اعتنا فرمایید که گوگل پاندا در قسمت جریمه‌ها دستی Webmaster Tools نشان داده نمی شود &# خرید دستگاه لیزر ;